|
1 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Cookson, Jr., Peter W. |
Naslov: | Functionalist theories of education |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 267-271 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 270-271 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Gotovo dva desetljeća Amerikancima se govorilo da su njihove škole loše i podbacile u školovanju maturanata koji bi bili sposobni natjecati se na interancionalnom tržištu. Akademici, vlada i nevladine organizacije te lobističke grupe objavile su rezultate istraživanja koja tvrde da pismenost i sposobnost računanja padaju. Članak se bavi primjenama funkcionalnih teorija na obrazovanje, istraživanja te kritikama funkcionalnih teorija. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * funcionalne teorije * pismenost |
UDK: | 316+37.018 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9150 |
|
2 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Sadovnik, Alan R. |
Naslov: | Sociology of education : postmodernism |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 605-612 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 610-612 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Postmodernizam se razvio iz dubokog nezadovoljstva modernizmom. Počeci mu leže u poststrukturalističkim radovima Derride i Baudrillarda. Članak se bavi razvojem postmodernističke teorije kao kritike modernističke teorije, postmodernističkim teorijama obrazovanja te ograničenjima i mogućnostima postmodernističke edukacijske teorije. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * postmodernizam |
UDK: | 316+37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9195 |
|
3 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Sadovnik, Alan R. |
Naslov: | Educational reform in the United States : 1980s and 1990s |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 221-233 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 231-233 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Za reformu obrazovanja u SAD-u, 1980-e i 1990-e su bile vrlo važne godine. To razdoblje uključuje dva specifična vala reformi, ali mora se shvatiti kao odgovor na reforme učinjene kroz 1960-e i 1970-e godine. Članak se bavi valovima reformi, školskim programima, jačanjen učiteljskih snaga, učinkovitošću školskih programa te ciljevima koji se žele postići od 2000. godine na dalje. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * reforme * školstvo |
UDK: | 316+37.018 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9144 |
|
4 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Sadovnik, Alan R. |
Naslov: | Code theory, pedagogic discourse, and symbolic control |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 89-97 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 96-97 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Teorija kodova, pedagoški diskurs i simbolička kontrola, komponente su teorijskog i empirijskog projekta pokojnog britanskog sociologa Basila Bernsteina. Članak se bavi njegovim radom, klasifikacijom, okvirima značenja, kodovima, teorijom pedagoške prakse, strukturalističkom teorijom te naglašava značenje Bernsteinovog rada za sociologiju. |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje * Bernstein * kodovi * diskurs |
UDK: | 316+37.018 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9129 |
|
5 |
|
ISBN: | 0-815-31615-1 |
Autor: | Levinson, David L. |
Naslov: | Education and sociology : an introduction |
Matična publikacija: | Education and sociology : an encyclopedia / editors David L. Levinson, Peter W. Cookson, Jr., Alan R. Sadovnik, str. 1-15 |
Impresum: | New York ; London : RoutledgeFalmer, 2002 |
Napomena: | Str. 10-15 : Bibliografske bilješke uz tekst |
Sažetak: | Članak je uvod u sadržaj enciklopedije te daje pregled tema kojima su se bavili autori članaka: definiranje sociologije obrazovanja, obrazovanje visoko-školovane radne snage, reforme obrazovanja i analize organizacija, visoko obrazovanje, kurikulum, odnosi učitelja i studenata te različite sociološke teorije . |
Ključne riječi: | sociologija * obrazovanje |
UDK: | 316+37 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 9119 |
|
6 |
|
|
|
1
|
Upit: PersonalName_swish=(Sadovnik Alan R. ) |